Alla inlägg den 23 april 2008

Av Fröken P - 23 april 2008 06:01

... trouble didn't seem far away ... näh, igår var det liksom dagen för dubbel-trubbel ... kollegan och jag löste ... mer eller mindre ... våra tillkortakommanden ... men sedan hände en massa annat också ... ja, som om inte hälften vore nog ... måste nog fundera på hur jag ska undvika dylika sammanhang i fortsättningen ... alternativt en annan strategi om jag hamnar i dylikt igen ... man kan aldrig vara nog förberedd ... då blir det liksom eljest ...

TODAY ... ska cykla tidigt till grannskolan ... vi ska hålla till i deras aula för Np för våra blivande studenter ... hå, hå, ja, ja ... jag är lika nervös som de är ... inte för att JAG ska få bevis på vilken sjutusan till lärare jag är, dvs hur jag har lyckats föra dem till målet ... utan snarare för att vi alla sköter oss och följer reglerna nu när vi äntligen har fått TILLTRÄDE till de övriga elevernas Np-session ... håll mig i skinnet, alltså ... stäng av mobilen, väss pennan, kom ihåg ALLT och för allt i världen prassla inte eller prata ...

//Fröken P

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards