Alla inlägg den 19 april 2008

Av Fröken P - 19 april 2008 07:17

... igår: kollegan ringde och rapporterade fredagseftermiddagen efter kl 17.00 när hon hade kommit hem ... hon är på kurs i storsta'n på måndag och jag sköter då ruljangsen själv ... det var tvunget att bli uppdaterad om diverse skolkare bl a ... och sååå idag: trädgårdsfrenesi ... ikväll: fortbildningskursnoja ... måste lägga in min uppgift under morgondagen och jag har faktiskt inte ens läst in mig riktigt på all litteratur ... huja ... har inte slöat och varit så sen med någon uppgift tidigare ... nu får jag skärpa mig ... ska tänka fortbildning i rabatterna idag ... så är jag mentalt förberedd ikväll ... snacka om hel-lördag ...

//Fröken P

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards