Alla inlägg den 13 april 2008

Av Fröken P - 13 april 2008 18:06

... det blev riktigt bra väder ... har dock inte gjort slag i saken ändå ... har jobbat inne ... imorgon är det MÅNDAG ... kollegan är i storstan ... jag ska ha genomgång av Np ... och på något vis samtidigt ta hand om de elever som ska generalrepetera sina muntliga framställningar ... får la gå ändå ... jag delar på mig ... ...celldelning, lärde jag mig i fredags av hälsokommunikatörerna, är något som bakterier är bra på ... ok, och jag är en amöba ... det sägs att amöbor/lärare tillhör urdjuren ... för att se dem tydligt behöver man mikroskop/en bra rektor ... amöbor/lärare förökar sig medelst delning ... amöbor/lärare tar sig fram genom att kroppen ändrar form och skickar ut armliknande utskott, s k pseudopodier/pekpinnar ... en del amöbor/lärare kan hos människan orsaka sjukdomar, såsom dysenteri/skolk ... isch, det lät inge' vidare ...

//Fröken P

Av Fröken P - 13 april 2008 06:49

... det är bättre väder ... NOT ... det blir en innedag av söndagen ... utanför fönstret är det grått, grått, grått (jag gillar verkligen inte färgen GRÅ) ... och så... ska hasa runt i hemmastassen & bara rota runt bland allt som borde ha gjorts för länge sedan ... och så ska här planeras sommarsemester ... vi får gäster från over there ... ibland är det bra med DÅLIGT VÄDER ...!

//Fröken P

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards