Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Fröken P - 18 mars 2008 13:48

... bara så Ni vet ... jag har bara varit på vift ett par dagar ... i storsta'n ... och så när jag kom tillbaka ... för att berätta om allt ... så blev jag dator-lös ... eller om man hellre vill det ... dator-fri ... det blev en himla skillnad på mitt arbetsliv i alla fall ... när jag kom hem så var min dator bara en skrivburk och hade förlorat all nätverksuppkoppling ... sedan tog det ett par dagar för teknikerna att söka upp min burk och dra i några kablar ... men nu är allt fixat ... vet faktiskt inte om det var bra ... eller ej ... hann faktiskt med en massa dessa datorfria dagar som jag ej hade hunnit annars ... å andra sidan har jag suttit och gått igenom mailen idag och kastat 202 skrotförsändelser och 5000 SPAM ... sån't tar ju lite tid ...

... har i alla fall haft bra INPUT-dagar i storsta'n ... mycket nytt ... och lite gammal kunskap ... men det är alltid bra med repetion ... REPETITION ÄR KUNSKAPENS MODER ... ska fundera ut en smart plan för att informera kollegorna som inte var iväg på äventyr sedan ...

... måste skynda hemåt ... har haft 2 st lektioner, 1 st EVK och en massa annat strul ... således en halvbra dag ... imorgon är det säkert mycket trevligare här ... så om jag går hem nu och kommer tillbaka så blir det så bra så ...

//Tjingelingeling

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards