Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Fröken P - 5 mars 2008 18:20

... ok ... filmen funkade bra ... slutade faktiskt i god tid ... nu ska jag se om det blir någon påsklovssemester ... vojne, vojne ...

//Tjing

Av Fröken P - 5 mars 2008 06:34

... i eftermiddag ska det bli film-tajm ... i aulan ... och jag ska kara av att starta bio:n med projektor och hej & hå ... hallå, hallå, hallå ... några kollegor från gymnasiet skulle också passa på att komma förbi och kika lite ... det känns pressat om jag nu inte skulle få igång spektaklet ... behöver sätta min tillit till ett stycke tekniker ...

... har också försökt att kika runt bland skidresor till Alperna ... och jag måste bara säga att jag inte gillar att surfa runt på omöjliga sidor och leta efter ingenting ... ska ringa företagen idag och checka istället ... härligt med en personlig röst ... som ger korrekta (?) svar ... i motsats till konstiga hemsidor som vägrar att visa de avresedatum jag önskar ... som väljer fel hotell ... och som inte fattar att jag vill ha extrabädd ... snacka om ej ANVÄNDARVÄNLIGT ... eller är det mig det är fel på ... jag är ju bara en liten, liten kund ...

... nu väntar morgondusch ... frukost & finlir i köket efter gårdagskvällen ... och sedan lååång ONSDAG ... JA! DÅ KÖR VI!

//Fröken P

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards