Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Fröken P - 12 mars 2008 16:42

... ja, det kunde vara bättre väder ... men vem bryr sig ... ??? ... har just klarat av ytterligare en dag på fortbildningskursen ... kurskamraterna & jag har planerat vårens fortsättning ... NU HAR JAG SUPERKOLL ...

... ska promenera in till storstadens kärna nu ... och se vad jag kan finna ... troligen blir jag bara jättetrött av allt folk och allt rusch ... så det blir väl till att gå hem ... om löneförhöjningen hade varit högre hade jag kunnat dra ett varv på stan med syfte att shoppa loss ... men nu ser ju inte verkligheten ut precis så ...

Imorgon seminarier med ca 800 pers ... det ska bli kul ... ska kolla efter nya läromedel ... alltid kul att liksom väga dem i handen och bläddra lite ... inte bara läsa om dem i en läromedelskatalog ...

//Tjing

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards