Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Fröken P - 6 mars 2008 08:52

... cyklade till jobbet imorse ... Gu' va' skönt ... soligt och lite nypkallt i kinden ... ska ha möte hela förmiddagen ... frågetecken inför nästa läsår ... jag VILL plugga mer ... inom lärarlyftet??? ... ska fråga i alla fall .... jag kan ju jobba 50% ... eller nå't ... måste i alla fall idag få styrsel på hur vår utbildning ska se ut för eleverna ... halva gruppen "tar studenten" i juni och det ser inte ut att bli 10-15 nya som ska in ... så det blir troligen reducerat program ... om inte kollegan (som har miljoner idéer och fyndiga lösningar på det mesta) hittar på nå't ... idag ska idéer förankras hos rektor ... och så ska vi köra vidare se'n ...

... har bestämt mig för att inte jobba så sent idag ... OM JAG SÅ SKA ... så måste jag ta mig i kragen och gå hem i rimlig tid ... har redan gjort nästan 30 timmar denna vecka och det är TVÅ DAGAR KVAR .... hujedamej ... nu får jag faktiskt ge mig ... och ändå är inte alla pärmar tömda (har faktiskt fyllt en svart plastsäck snart ...) och på bordet har jag tre bauta-högar som ska bort, bort, bort ...

//Tjing

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards