Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Fröken P - 2 mars 2008 14:14

... och även lärare behöver byta fotbeklädnader vid säsongsskiften ... har därför surfat runt och letat efter lämpliga skodon ...

... och det är verkligen svårt ... det ska ju va' lite snyggt och mycket bekvämt ... för jag står typ jämnt och sitter aldrig vid katedern ... sitter gör jag om jag slår mig ner vid någon elev och vi går igenom något ... springer annars omkring hela tiden ... undrar hur eleverna upplever det ... ?

Ska planera lite till innan skoinköp ... och jag måste ut på byn och prova ... men det blir kanske nästa månad ... när det verkligen har kommit vårvärme (för det har det väl då!) ...

//Fröken P

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards