Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Fröken P - 1 mars 2008 18:31

... satt och surfade runt och fann dessa helt oemotståndliga STRING DOLLS handgjorda i Thailand, där man har använt ett enda snöre för att vira ihop de olika karraktärerna.

Varje docka har en kraft som alltid är en god kraft för ägaren ... I NEED THEM ...



... tänkte att jag behöver just dessa tre för min vardag i skolan ...

//Fröken P

Av Fröken P - 1 mars 2008 09:05

... har varit uppe i ottan ... fixat frukost till familjen ... & finlir runt huset ... Himalaya-tvätthögen ska intas idag ... SAMT ALLA ELEVUPPSATSER ... måste få ordning ... måste få ordning ... måste ... måste ... aaahhh ...

... yngsteman nämnde i en bisats att han också behövde hjälp inför Religionsprovet nästa vecka ... ska jag förhöra grabben måste jag först läsa in mig på materialet ... tid: 1½-2 timmars förberedelse ... va' gör man inte för sina små ...

... ska försöka fixa arbetsrummet så att jag har jobbmtrl i en hylla och fortbildningsmtrl i en ... måste först maka på en del annat ...

... ska strukturera mig inför nästa torsdag ... big plans ... a-lagsmöte i halvdagsform m rektor och kollega ... måste se till att få med allt som ska upp på bordet ... ny dator till mig ... HLR-kurs för eleverna som läser Arbetsmiljö och säkerhet ... ny kurs i datorkunskap för avgångseleverna ... EVK-tidsbokning för strulputtar ... planering inför våravslutning ... skolresa??? ... och hundra miljoner grejer till ...

... nu ska jag ut i regnet ... vill sträcka på benen broarna runt ... det hade varit kul med sol ...

//Fröken P

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards