Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Fröken P - 11 mars 2008 17:49

... onsdag, torsdag & fredag ... morsan é på rymmen ... ska lämna minsteman och mellangrabben hemma solo ... i tre hela dagar ... frysen är full med mammas hemmagjorda piroger, köttbullar och pepparkycklinggryta ... mellangrabben har ju klarat sig själv förr ... jag var ju borta några dagar på BB när han (nu på sitt 18:e år) fick sin lillebror (nu på sitt 16:e!!!) ... annars é jag ju jämnt hemma ... med dem ... detta är något helt nytt ... & spännande ...

... men nu blir det andra bullar ... jag är dopad ... med vitlök ... och har en gudomlig andedräkt ... stackars mina kurskamrater imorgon .... men jag mår bättre i alla fall ... har faktiskt jobbat en sväng ... var in på jobbet och blev nästan fast ... ringde 4 tfnsamtal på en kvart och hann t o m skriva en kallelse till en EVK nästa vecka ... och jag glömde inte att beställa tolk till föräldrarna ... duktig flicka ...!!!

//Tjingeling


Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards