Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Fröken P - 26 februari 2008 12:56

Dagens frågor: 

Vad?

Vad i all glödheta måste de där illbattingarna utlösa brandlarmet för när det är regn och så ruskigt ute???

Hur?

Hur gick det till att få killen som schabblade med mobilen igår till skolan idag, trots att han hade sjukanmält sig för "ond hals"?

När?

När blir jag klar med "vårstädningen" som har omvandlat arbetsrummet till en sunkig soptipp med svarta plastsäckar överallt?

Var?

Ja, var 17 kommer allt skräp ifrån?

Varför?

Hm, undrar varför jag inte hinner hålla bättre ordning än så här?

Vem?

Vem ska ändra stil för att det ska bli annorlunda style på saker och ting?


Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards