Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Fröken P - 8 februari 2008 12:33

... ska bara rätta en hög innan jag går ... har haft en trevlig förmiddag ... svenska först ... förberedelser för Np (nationella provet) ... uppsatser och läsförståelse ... det ÄR svårt ... men inte omöjligt ... sedan SO ... stor frånvaro idag ... det måste vara några rackarungar som inte har hunnit med att maila mig svaren på SO-frågorna från förra veckan ... nu blir det AJA BAJA ... nästa vecka börjar en liten skara med sina redovisningar om den GLOBALA EKONOMIN ... det ska bli intressant att lyssna på ... måste hjälpa några elever med pyssel i form av färgkopierade OH-bilder och Power Point-presentation ... next week blir det ...

... kollegan prövade sina vingar igår och gick på Kent-konsert ... men hon är back in business nästa vecka på måndag då sjukskrivningen upphör ...

Nu är det fredag och snart helg! Jag måste plugga lite inför inläggen som ska göras på fortbildningskursen ... har inte gjort något alls denna termin ... bara beställt böckerna ... nu måste jag göra massor ...

 Ha en skön helg!

//Fröken P

Av Fröken P - 8 februari 2008 06:06

... vaknade med ett ryck ... upp upp upp ... ska vara flitig ... fixa & trixa hushåll och jobbväska ... men jag är sååå seg ... orkar inte ... hasar runt här och funderar om jag ska dra broarna runt, eller promenera till jobbet ... varför går dagarna så fort ... det var ju måndag nyss ... och jag har knappt ens hunnit förbi min långa onsdag ... bad memories ...

... i brist på annat blir man glad av att kika här: http://www.8491babsan.com/bw7.htm

... vill må som en Puh-Tiger, men känner mig mest som en Ior ...

                                 

//Fröken P

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards