Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Fröken P - 5 februari 2008 08:34

... var pigg och hoppade upp tidigt idag ... lufsade broarna runt ... fixade frukost och morgonhygien ... förhörde yngstemans läxa ... och så gick luften ur mig ...

... har trots allt tagit mig till jobbet ... är frusen och känner mig ursömnig ... hur ska detta gå ... om jag bara hade druckit kaffe (bläh!) så skulle jag ha kunnat pimpla i mig lite och bli pigg ... kanske ... ?

... artificiell pigghet är nog inte bra ... ska försöka komma igång med världsförbättringsåtgärder här på jobbet ... och se om inte tillfredsställelsen av att ha fixat en del kan få mig att komma i form ... månne ...?

... idag två lektioner med raringar ... och så ett par timmar administration ... och så ett möte ... och så hemåt ... hå, hå, ja, ja ... hur ska jag orka ... och jag som borde sätta igång med att läsa in mig på litteraturen till fortbildningskursen ... typ, nu ... om jag ska hinna delta i en utvecklande diskussion på nätet med kurskamrater sedan ... nå'n som har ett täcke jag kan dra över mig idag?

//Fröken P

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards