Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Fröken P - 9 februari 2008 17:40

... sitter och suckar ... det är lördag och jag jobbar, faktiskt ... sitter fast vid mitt skrivbord ... datorn är dock på och där finner man mycket kul ... lyssna på skön musik från anno dazumal och se super-cool dans här: http://www.dailymotion.com/relevance/search/The+Staple+Singers/video/x1df91_the-staple-singers-ill-take-you-the_music

//Fröken P

Av Fröken P - 9 februari 2008 16:20

... sa nå'n ... men jag vet inte jag ... äsch, i varje fall skulle rörligheten inte va' så begränsad ... ni fattar va' ... här sitter man ... som fastkedjad ... nu bara ska det bli gjort ... nästa vecka ... sista veckan innan sportlovet ... ska jag va' strukturerad till max och inte ha en massa jox att greja med på lovet se'n ... inga rättningshögar ā la Himalaya alls ... jag ska va' "clean" redan på torsdagen har jag bestämt ... ska faktiskt ta med mig några svarta sopsäckar på måndag och rensa det värsta ... ha, ha, ha ... ja, jag menar jag ska kasta gammalt skräp ... inte elevalster, om nå'n nu trodde att jag hade fått nå't virus på hjärnan ... jag är inte helt borta, även om jag lider av sviterna efter förkylningen fortfarande ... mykoplasma, sa nå'n ... är det äckligt långdraget och kroniskt, månne ... i alla fall: måste ta en dammtrasa oxå ... att be vaktis om dylika tingestar kommer att ta ett halvår att verkställa, så det är lika bra att ordna själv ...

... nu struntar jag i alla måsten en halvtimme ... jag rymmer MED fotbojan ... nu ska jag va' kreativ och försöka printa ut fräcka bilder på transferpapper ... har köpt svarta örngott ā la prydnadskuddfodral där bilderna ska få pryda en sida ... hoppas allt funkar nu ... bör man kanske tvätta örngotten först ... håh, alltid är det nå't som bromsar ...

Tjingelingeling --- pling

//Fröken P

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards