Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Fröken P - 11 februari 2008 14:54

... när man se'n väl kommer igång ... så går det ibland av bara farten ... EXCEL-dokumenten som ska fungera som underlag till betygskatalogerna fixade jag i fredags ändå ... och idag har jag mailat ut dem till karaktärsämneslärarna inkl blåslampa ... vill ha tillbaka allt ifyllt senast denna vecka ... jaaaaaaaaaaaaa, jag vill inte BÖRJA med det det första jag gör efter lovet ... hujedamej ...

... har haft två bra lektioner med flitiga elever ... en nying har visat framfötterna och fått erforderligt beröm ... jag bad honom att gå hem och berätta för mamma och pappa om att jag är ytterst nöjd med hans insatser och ... då sa han att de inte bryr sig ... va'??? ... mitt hjärta blöder ... jag sa att jag isåfall skulle maila hans gamla lärare och tala om att hon har sänt oss en mycket duktig elev ... och si då såg jag en glimt í hans öga ... ack ja ... hur lite vet vi inte om våra medmänniskors liv ...

//Fröken P

Av Fröken P - 11 februari 2008 09:34

... och mitt huvud känns så tungt ... jo, jag säger bara det att det är måååndag morgon ...

... och nu börjar jaaag!

//Fröken P

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards