Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Fröken P - 19 maj 2008 20:03

... jo, jo ... vanlig och vanlig ... idag hade vi besök från storstan ... de ville se hur vi organiserar 135 elever för de hade precis samma antal som vi ungefär ... trevligt utbyte blev det i alla fall ... träffade en SYV som härstammade från Piteå ...

... hann knappt med att ordna allt inför skolresan ... kollegan ringde upp alla elever ... jag skrev och skrev så att vi kan få ut skriftlig info till alla senast imorgon ... och så ska vi ha tillbaka anmälningsblanketter och en avgift om 150 kronor senast fredag så att vi kan bekräfta bokningen som ännu bara är PRELIMINÄR pga alla frågetecken som far runt ...

... har inte mer än läst igenom min mail idag ... hann inte svara på några meddelanden ... än mindre göra något annat nyttigt ... men som spanjorerna säger: "mañana" ... det kommer ju en dag i morgon också ...

Ha det!

//Tjingeling

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards