Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Fröken P - 2 maj 2008 10:55

... har just avslutat medlemsskap i några bokklubbar ... vilket medför att jag kan hoppa på diverse fantastiska erbjudanden till hösten igen ... och då få bonuspresenter i form av resväskor med beautyboxar eller sjalar eller - i sämsta fall - odugliga blyertspennor med klubbens logga ... men även om mina relationer med klubbarna är över ... för denna gång ... väntas inom kort Jens Lapidus "Aldrig fucka upp" ...


... har läst "Snabba Cash" och förvånats ... HÄNDER DETTA RUNT OMKRING MIG I DETTA SAMHÄLLE HÄR OCH NU ... och nu ska jag frossa i eländigheter igen inom kort ... hade egentligen bestämt mig för att trappa ner och inte läsa/se ELÄNDE, dvs inte läsa dagstidningar på nätet och ej heller se så mycket på TV-nyheterna ... jag blir så beklämd ...

... nåväl, idag är jag snart klar med några inlämningsuppgifter till fortbildningskursen ... men bara för det, är det omöjligt att logga in på vårt kursadministrationssystem på nätet just nu ... men det ska vara ok i eftermiddag ...

... måste cykla med grabbarna till stan och göra några ärenden ... men innan dess ska jag ha städat lite i trädgården också ... har några gamla höstlöv som väntar på insamling ... lunch denna lediga klämdag: mamma P:s hembaktspräktiga piroger direkt ur frysen med delikat sallad ...

//Tjingeling

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards