Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Fröken P - 8 maj 2008 06:37

 ... idag ska jag vara VAKTHUND!

... 10 elever ska skriva Np år 9!

... det kommer att gå bra!

... bara de stänger av och lägger fram alla sina mobiltelefoner på aulans scen innan vi börjar provet!

... är lite spänd och känner mig superstressad SÅ HÄR TIDIGT på morgonen, bara för att jag känner att det inte ska bli en så'n särskilt lustig dag: ska sitta instängd i aulan med testande elever mer eller mindre från kl 08.30-15.00 med en liten kort lunch!

... vi hade ju beställt provmtrl och allt skulle vara inlåst på rektorns exp!

... när jag igår "bröt mig in" på rektorsexpeditionen med vaktis hjälp (rektorn är utanför stan på nå't evenemang med ett arbetslag!) så fann jag mina prov minus 2 exemplar!

... ja, och så fick jag där, sent i går kväll, sätta igång och kopiera i alla fall!

... trots att jag har gjort en beställning!!! Och den bara borde ha expedierats! VEM SNOR MINA PROV?

... varför kan inte provbeställningar fungera på min skola! Är det någon som i alla år har problem med rutiner eller ...?

... ja, jag är upprörd!

Nu frukost och sedan cykel till jobbet! Ska INTE va' sen idag! Ska inte ha punka!

//Fröken P

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards