Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Fröken P - 13 augusti 2007 15:50

 

 

 Ja, så var det klart för den här gången! Inga hål, i mina tänder, alltså ...!

I ett annat hål, mitt postfack, så låg idag en present från en söt kollega! Jag fick Julia Cameron's "Öka din kreativitet - den artistiska vägen", det är en kurs i hur jag ska upptäcka och utveckla min kreativitet! Och jag blev så jätteglad ...

Jag har många bra kollegor, men denna söta är nog bäst: hon ger mig tipset att läsa boken "först när det är dags!". Hon är så klok, denna kvinna! Och HON ger mig inspiration! Nu ska jag fokusera på min konstnärlighet ...


Pssst: Jag är ABSOLUT INTE klar med Extens-schemat: fortsätter hemma vid den bärbara ...


Läs gärna Nimas blogg: http://nordicdervish.wordpress.com/

Av Fröken P - 13 augusti 2007 13:18

 

Dagens bästa: Har precis haft läsårets första lunch-rast! Yippie!

Dagens värsta: Nu skall här fixas scheman i Extens - och det brukar trilskas ibland, men skam den som ger sig ... ingenting är omöjligt ...

eller ... om en timme ska jag till tandis: huja!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards