Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av Fröken P - 9 augusti 2007 14:16







Att man aldrig lär sig ...

Jag ringde personaladministratören idag och bad honom referera innehållet i mitt nya anställningsavtal (- JA! Hur modig är jag??? -) och ... jag är "cool". Nu är det bara att köra hårt, men kontrollerat!!!Jag måste tillstå att jag har varit lite orolig, men allt brukar ju ordna sig - och det gjorde det ju denna gång också. Nu får vi bara se vad LR ska göra under hösten i kampen för lärarnas nya löner. Det ordnar sig nog - det också!!! Wow, va' "gött" ...


Hej svejs


Av Fröken P - 9 augusti 2007 09:39

Idag är jag inte pigg nå'nstans! Hu! Vill bara meddela att enligt Vuxenpoang.com är jag betydligt äldre än min reella ålder! Är jag verkligen sååå trist ...? Det är väl bara att gilla läget! Idag ska jag jobba ... gratis!!! ... ska ge mig i kast med att fixa till en förenklad litteraturhistoria för mina elever idag: många bilder och en lagom förkortad och mycket enkel story om böcker och författare!


En kollega ringde och checkade tiderna för uppropsdagen! Det är nära nu ...


Har vässat alla pennor i min pennburk ...

 

Det är mycket nära nu ...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards