Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Fröken P - 17 januari 2008 18:19

... jag är pigg ... jag är stark ... jag är piggelin ... jag är superstrong ...

J A G   M Å R   B R A!!!

Tja, så där kan jag ju hålla på ... så får vi se ... var in en sväng till jobbet idag ... skolsyster överförde info från ett elevmöte hon haft ... hedersrelaterat ... inte bra ... rektor var oerhört seriös ... vi ska ta detta på allvar ... hann maila runt lite ... ta några telefonsamtal ... och sedan blev jag hemskickad ... närmaste kollegan fick frispel på min "odödlighet" och min inställning till att jag är oersättlig ... vilket jag är ... MEDGE DETTA! ... men rektorn hade hummat nå't om "hemgång NU" så det var bara till att lyda ... fyllde dock bagen full innan jag gick ... fick sned axel innan jag hade släpat mig hem ... väskan har stått oöppnad sedan jag kom hem och landade i en fåtölj ... men ... natten är lång!


Kuva denna snuva, ska jag!

NU!

C-vitamin bubblar i ett glas (smakar bläh men är ju gift för min infektion: FATTA!)


// Med vänliga hälsningar,

Fröken P


PS: Imorgon kommer ett teatersällskap ... och vem ska hämta dem och föra dem till rätt lokal så att eleverna kan kika på en emancipationspjäs? JAAAG!


Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards