Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Fröken P - 6 januari 2008 19:29

... det är bara att inse ... det är över nu ... har "firat" med att se Bridget Jones's Diary på DVD ... den var sådär ... men jag är nöjd ... det är typ den första HELA film jag har sett under jullovet ... och vi som skulle gå på BIO flera gånger ... pytt ...

... måste planera morgondagen M I N U T I Ö S T ... då sover jag alltid bättre ...

... snön håller på att smälta ... undrar om det kommer mer i natt ... i så fall måste vi upp i ottan och skotta ... och antagligen hinner vi inte ränna broarna runt imorgon bitti då ... FÖR JAG SKA INTE KOMMA FÖR SENT IMORGON ... alls!

Tjing

Av Fröken P - 6 januari 2008 08:48

... härligt ... har varit ute och sopat snö i flera timmar redan ... det känns som det i alla fall ... vi har fortfarande snöskyfflarna i friggeboden och jag orkade inte hämta dem i morse när det var mörkt ... har därför sopat runt hela huset ... men det var bara skönt ... JAG ÄLSKAR SNÖ ... har hasat broarna runt i några alldeles för stora snowboots ... bitvis fick jag plumsa fram, för plogbilen är inte vaken ännu ...

... måste sätta mig och plugga en stund nu ... antar att grabbarna ska ut och åka längd senare ... borde plocka fram pjäxorna, kanske ... och var är skidorna och stavarna ... aha, i friggeboden ... då vet jag vem som ska få hämta dem OCH SNÖSKYFFLARNA sedan ...

Tjingelingeflingfling

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards