Alla inlägg den 9 september 2007

Av Fröken P - 9 september 2007 11:30

... brrrrrr! Jag har tvingat kompetent personal att brassa på i spisen ... men veden håller på att ta slut ... och vi har tappat telefonnumret till fjolårets hjälpsamma vedleverantör ... smart ... kanske jag kan fråga grannen om han har tfnnumret ...


... somnade framför James Bond igår - igen - och har därmed nå'n centimeter kvar av elevarbeten att rätta ... är det bara jag som tror att jag ska vara så effektiv att jag kan se på film - dessutom UTAN lördagsgodis (för det blev uppätet lååångt före filmen ...) - OCH rätta SAMTIDIGT!???


Väl mött igen!

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards