Alla inlägg den 28 december 2007

Av Fröken P - 28 december 2007 12:07

... oooohhhh, jag tror knappt att det är sant ... jag är ensam i huset ... ensam ... en jobbar och de andra tre har beordrats ut på stan för att inköpa nyårsstassen ... och äntligen kan jag röja lite utan att få klagomål ... undan med julklappspappret och gammalt godisskräp ... bort med adventsljusstaken (som har nerbrunna ljus) ... ska skynda mig ... så att jag hinner läsa 85 sidor om assimilation & integration idag också ... har en inlämningsuppgift för universitetet som ska in strax ... attans att höstterminen fortsätter över jullovet ... det känns inge' bra alls ... ska hinna tvätta också och smyg-packa inför storstadsvistelsen ... ska flukta på nyårsraketer från terassen i år igen ... mysigt, hoppas jag, om ingen galen alkoholpåverkad fyr sätter oss i brand med sina raketer ...

Tjing

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards