Alla inlägg den 6 december 2007

Av Fröken P - 6 december 2007 09:36

... jaaa, jag har gjort ett allvarligt försök att göra nya scheman inför vt-08 ... men vissa parametrar fattas ... tror jag ... så jag har inte helhetsbilden klar för mig ... tror jag ... i alla fall är det kul att joxa med Excel ... igen ... trots min klart definierade högerhjärnade stil har jag absolut en extremt logistisk vänsterhjärnad vridning oxå ... jag bara älskar raka linjer och kolumner ... det bringar ordning i mitt kaos ... kanske ... ???

Nu återstår bara problemet att skicka dokumentet från datorn hemma till jobbdatorn ... och här ska konverteras och sparas i en äldre form för jobbdatorn är från anno dazumal ... säkert faller den ursnygga finishen bort för den ingår inte i Excelversionen som jobbdatorn klarar ... ja, ni ser hur jag har det ...

Tjing

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards