Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Fröken P - 7 oktober 2009 11:12

... nog är det gott att leva! Oskyldig


Har hunnit halvvägs denna vecka, och det är ju bra det! Måste sätta mig ikväll och göra en lååång lista på vad jag VILL (läs "måste") göra ... nu ska det ske ...! Måste/Vill bl a få ordning på arbetsrummet och sedan är det ett ärende till skatteverket (isch - alltid lika otäckt!) och så fixa lite kvitton i raka högar ... och så lite (läs "mycket") mer ...


Sitter här och rensar papper ur gamla tidskriftssamlare! Tror att jag mår ännu bättre om jag får bort lite "låsta energier" från de där rackarna ... hur mycket och hur länge kan man egentligen spara grejer ... jag måste bli bättre på det där ...! Vill bli bättre!


Ska nu fokusera lite på grammatik och litteraturhistoria inför eftermiddagen!


Ha det gott!


//Fröken P



Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards