Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Fröken P - 4 oktober 2009 18:58

... fortfarande i huvudstaden, men snart bär det hemåt!


Nå, och hur har helgen varit då?

* Varit på två fantastiskt intressanta SYMPOSIUM-dagar - CHECK

* Fyllt huvudet till brädden med nya idéer - CHECK

* Träffat massor av kollegor och studiekamrater som gav härligt utbyte - CHECK

* Käkat på Pizza-hut (dock ej pizza) - CHECK

* Blivit bjuden på räk-macka och vitt vin - CHECK

* Ringt hem och kollat så att grabbarna levde efter solokvist-fredagskvällen - CHECK

* Hört sig för om huset står kvar efter ovanstående övningar - CHECK

* Fixat och donat i äldstemans lya - CHECK

* Handlat "för inga pengar alls" på Hötorget precis innan de stänger - CHECK

* Funderat på nästa arbetsvecka och suckat - CHECK

* Gjort stora planer - CHECK

* Sovit länge - CHECK

* Bakat kanelbullar med lite extra mandelmassegegg i - CHECK

* Skrivit och fyllt kuvert i 1000-tal - CHECK

* Sett Birka Paradise flyta förbi mitt jobbfönster - CHECK

* Blivit kallad till kantarellomelettmiddag - CHECK


Tjingeling, raringar! Jag måste gå nu innan kantarellerna försvinner!


//Fröken P

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards