Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av Fröken P - 20 oktober 2007 18:36

... har varit ute flera timmar idag och promenerat lååångt ... i tanken förbereder jag inför tisdagen ... Ska på fortbildning i huvudstaden ... måste vara påläst ... måste vara vass ... nu gäller det ... hu, jag hoppas att det räcker med det som jag har gjort ... Ser fram emot fredagen dock ... har vunnit biljett till ett jätteevenemang ... fördrink & tvårätters, middagsunderhållning och big show ... när det är klart väntar: NATTKLUBB ... mmm, det var väl ungefär ett sekel sedan jag var på nattklubb sist ... och jag minns inte ens hur man gjorde ... men det kanske är lika bra ... stannar nog inte sååå länge ... hå, hå, ja, ja ... jag kommer nog inte att hålla mig vaken hela showen igenom ... men det är en annan femma ... det ska bli jättekul ... får bjuda med en väninna ... har fullt schå med att fundera ut vem jag ska fråga ... men det löser sig nog ...

Ibland är livet som Heinz-flaskan: inget - inget - inget - ALLT!!!

Tjingeling

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards