Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Fröken P - 6 oktober 2007 12:10

... igår satt jag i flera timmar vid min jobb-burk och försökte tillverka läromedel ... gick inget vidare ... ringde lojal support som bistod ... men burken är gammal - den var inte precis ny när vårt program anlände till skolan år 2003 ... frrrrrrutansvärd frrrrrrustrrrrrration ...

... har i alla fall i veckan haft en avslappningsstund med eleverna ... och de tyckte att det var jättebra ... och de jobbade som tokiga efteråt ... så det måste ha gett dem något ... det var en skön start på vår lektion också, tyckte jag ... det ska vi göra om ...

Idag: skön lördag ... med ogräsrens (sista gången denna säsong???) ... och stryktvätthögen "Himalaya", om den är bekant ... vill låna filmen "Ninas resa" ... har just läst boken ... och yngsteman peppar sig för sitt världskrigsprov, så det kan vara pedagogiskt ...

Ha det!


Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards