Direktlänk till inlägg 10 juni 2008

Fröken P på äventyr ...

Av Fröken P - 10 juni 2008 07:34

... igår var det så ÄNTLIGEN dags för skolresans dag 1 ... den inleddes med cirka två timmar fyllda med problem ang hyrbilarna ... efter många OM och MEN styrde vi så färden mot gokart-banan ... OCH JAG ÅKTE SJÄLV EN EGEN GOKART-BIL ... ooohhh, det var jätteroligt ... först på tredje varvet kom jag på att jag kunde bromsa innan kurvorna och sedan dra på av bara den ... kom på sjätte plats i mitt race och alltså kom jag inte sist ... OCH DET VAR FAKTISKT INTE ILLA FÖR ATT VARA FÖRSTA GÅNGEN ... därefter blev det förmiddagsfika och så avfärd mot vår förläggning ... inkvartering och väntan ... lunch och väntan ... teambuildingbana och väntan ... kanotturer och väntan ... fin-fix inför avslutningsmiddag och väntan ... och så äntligen en trevlig middag ...

... idag har EN ELEV sjukanmält sig pga huvudvärk ... hon ville inte riskera att kräkas i en bil ... vi ska ju åka runt idag ... så det uppskattas ju ... vi får se hur många andra som avviker idag ...

... ska kolla kartan nu så att jag inte kör fel med hela konkarongen och helt plötsligt kommer till nå't helt annat ställe än det vi ursprungligen planerat ...

... sa jag att jag är mör efter gårdagen ... det tar på krafterna att dra runt ute i naturen med en skolklass vill jag lova ... men sammanfattningsvis kan jag bara säga att VI HADE JÄTTETREVLIGT ...

//Tjingeling

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken P - 8 januari 2011 17:30


... en ny termin ... visserligen känns höststarten alltid speciell ... jag vässer mina nya pennor och har nytt kollegieblock och allt ligger i räta rader  ... lite samma känsla nu inför vårterminens start, men det är ändå inte riktigt samma ...    ...

Av Fröken P - 7 januari 2011 17:51

God fortsättning! Här kommer lite att fundera på ...     ... Vet du? Jag måste som vanligt inför en ny termin fokusera på ...    ... och vi får väl se hur det går!!! //Fröken P ...

Av Fröken P - 14 januari 2010 12:49


   ... ska försöka fixa undan allt idag ... ska, ska, ska ... vill, vill, vill ... måste, måste, måste ... vi får se hur det går ... det är inte så kul, precis ... men himla skönt efteråt, som man säger ...      ... men först lite jobb ett par ti...

Av Fröken P - 14 januari 2010 09:07


     ... ja, jag säger bara det: usch!   ... tåget till storstan blev 2 timmar försenat ... gick och lade mig mitt i natten och var seg som kola på föreläsningen dagen därpå ... men ... det var ju tur att jag inte - som jag hade tänkt i ett s...

Av Fröken P - 10 januari 2010 16:02


     ... jag ser det framför mig ... om en knapp timme är jag klar med allt ... ska bara läsa igenom och finslipa lite ... åh, va' jag mår gott! Ska bli så skönt att åka på kurs och verkligen känna att jag är KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAR med allt! Känn...

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 En lärare i skolvärlden
 En kollega i närheten
 En vän som läser här istället för att träffa mig!
 En familjemedlem som ... se ovan ...
 En av mina fantastiska elever
 En annan människa
 Nå't annat!?
 Jag själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards